در سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به کرمانشاه صورت گرفت؛
رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار کرمانشاه از واحد سه هزار راسی گاوداری ماهیدشت بازدید کردند و پیگیری‌های لازم برای توسعه این واحد و افزایش سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در استان را انجام دادند.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 16 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، در بازدید حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه از گاوداری سه هزار راسی ماهیدشت، افزایش سرمایه‌گذاری بنیاد با هدف توسعه واحدهای پرورش دام و تکمیل زنجیره تولید شیر و گوشت در استان پیگیری شد.

در این بازدید که مدیرکل جهاد کشاورزی استان و رئیس بنیاد مستضعفان استان هم حضور داشتند، همچنین توافقات اولیه برای فعال‌سازی یک واحد پرورش دام سبک به پرواربندی بزرگ گوساله انجام شد.

سفر رئیس بنیاد مستضعفان به کرمانشاه در پی دیدار اخیر استاندار کرمانشاه صورت گرفته است. صحرایی ۱۵ خرداد ماه در تهران با رئیس بنیاد مستضعفان کشور دیدار و در زمینه توسعه دامداری‌های بنیاد مستضعفان در استان و رفع مشکلات سرمایه گذاری های قبلی بنیاد در کرمانشاه گفت وگو کرد.

همچنین افزایش سرمایه گذاری های بنیاد مستضعفان در حوزه ارتقای زیرساخت های اربعین حسینی در مسیر مرز بین المللی خسروی از دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار صحرایی و دهقان بود.

گاوداری سه هزار راسی ماهیدشت متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در نزدیکی بخش ماهیدشت از توابع شهرستان کرمانشاه واقع شده است. این گاوداری نقش بزرگی در تولید شیر و گوشت منطقه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار