استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه گفت: افزایش سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و اربعین مورد توافق و تصویب قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ 18 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز ۱۵ خرداد ماه جلسه ای با دکتر دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی داشتیم که گفتگو های اولیه ای انجام شد و دعوت از ایشان برای حضور در استان کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود : ۲۶ خرداد ماه این سفر انجام شد که هم بازدیدهای میدانی را در خدمت ایشان بودیم و هم توافقات خوبی برای مطالعه و توسعه گذاری بنیاد در استان کرمانشاه انجام شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: موارد خاص سرمایه گذاری نیز مورد تصویب و توافق قرار گرفت؛ از جمله توسعه واحدهای موجود سنگین بنیاد مستضعفان و ایجاد گاوداری پروار بندی ۱۰ هزار رأسی در قالب احیای یک واحد تولیدی تعطیل شده بود.

وی ادامه داد: یکی از واحدهای صنعتی بنیاد که در استان کرمانشاه فعال است، شرکت قوطی سازی است که توافق شد خط دوم این شرکت ایجاد شود و برای تأمین برق پایدار، خود بنیاد ژنراتور را تأمین کند.

صحرایی تشریح کرد: یکی دیگر از توافقات، سرعت بخشی به پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن بود که ظرف ۱۸ ماه آینده با همراهی مردم و شبکه بانکی، این پروژه تحویل مردم داده می شود.

استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان هم در تکمیل زیر ساخت های اربعین و هم درکمک رسانی به بعضی از نیاز های موکب های مستقر در سطح استان کرمانشاه، کمک های خوبی را می توانند ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار