مدیرکل فرودگاه کرمانشاه:
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی پرواز کرمانشاه به نجف و بالعکس برای ایام اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 12 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مجتبی بیاتی با اشاره به نزدیک‌شدن ایام اربعین، گفت: امسال نیز برقراری پرواز مستقیم در مسیر کرمانشاه به نجف خواسته جدی ماست و پیگیر برقراری این پرواز هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد قابل توجهی از زوار اربعین از طریق پروازهای کرمانشاه به نجف جابجا شدند، افزود: سال گذشته ۳۶ پرواز کرمانشاه به نجف داشتیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و تقاضا برای آن بالا بود.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه یادآور شد: درخواست ما این است با توجه به تقاضای قابل توجهی که برای تردد در این مسیر وجود دارد، امسال تعداد بیشتری پرواز در مسیر کرمانشاه به نجف داشته باشیم.

بیاتی گفت: راه‌اندازی پرواز در مسیر کرمانشاه به نجف نه تنها موجب تسهیل در تردد زوار استان خواهد شد، بلکه می‌تواند زمینه ارائه خدمت به زوار استان‌های همجوار را نیز فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه هیچ مشکلی برای پرواز در مسیر کرمانشاه به نجف ایجاد نخواهد کرد، گفت: بجز نشست و برخاست پروازهای پهن پیکر و پروازهای شب، هیچ محدودیتی برای نشست و برخاست سایر پروازها در فرودگاه کرمانشاه وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار