دبیر میهمانی کیلومتری غدیر کرمانشاه:
دبیر میهمانی کیلومتری غدیر کرمانشاه گفت: میهمانی ۲ کیلومتری غدیر روز عید غدیرخم همزمان با سراسر کشور در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ 16 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد ضیائی ظهر امروز یکشنبه (۲۷ خردادماه) در نشست خبری ستاد مردمی برگزاری مهمانی کیلومتری عید غدیر که در قرارگاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: مهمانی کیلومتری در تهران سابقه دارد و به طول ۱۰ کیلومتر در پایتخت برگزار می‌شود.

وی افزود: بنا شده که این مهمانی در کرمانشاه نیز برگزار شود، این جشن که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در سال گذشته در بلوار طاق بستان برگزار شده و امسال با قدرت بیشتری برگزار می‌شود.

دبیر مهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه تصریح کرد: این میهمانی امسال از مسجد آیت الله بروجردی تا چهار راه مدرس با عنوان پویش «هر خانواده یک موکب» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این میهمانی با حضور، پایکوبی و پذیرایی مردم از ساعت ۱۶ الی پاسی از شب با حضور اقشار مختلف مردمی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ضیائی بیان کرد: اختتامیه برنامه در چهارراه مدرس با عنوان جشن بزرگ غدیر برقرار خواهد شد، همچنین در طول برنامه استیج‌های جشن و شادی، ۲ غرفه پخش زنده و آتش بازی و نور افشانی خواهیم داشت.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت تمایل برای دریافت غرفه با هر توانی عدد ۱۱۰ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۰۲۴۴۳۴ ارسال کنند.

وی ادامه داد: تا کنون برای بالغ بر ۸۰ غرفه ثبت نام انجام شده و برآورد ما برای بیش از ۲۰۰ غرفه است، آمادگی میزبانی ۱۰ هزار نفر را در جشن خواهیم داشت.

دبیر میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه گفت: غرفه‌های فرهنگی، خطاطی، گروه سرود، غرفه عفاف و حجاب و نقاشی نیز برقرار است و هنرمندان در صورت تمایل می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار