مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش تعداد سامانه‌های هوشمند محورهای مواصلاتی استان با اعتبار هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 15 June 2024

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به بازدید انجام شده از محورهای مواصلاتی استان به همراه فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور از محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: استان کرمانشاه به عنوان استان پیشرو در هوشمندسازی راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیگیری و رایزنی انجام شده و نگاه توسعه محور مرکز مدیریت راه‌های کشور، سامانه‌های هوشمند استان از ۱۹۱ مورد به ۳۱۰ مورد افزایش می‌یابد و برای این افزایش ۶۰ درصدی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: امید است با راه‌اندازی این تعداد سامانه هوشمند راه‌ها تا پایان سال، سبب ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و تسهیل و تسریع در حمل‌ونقل ناوگان مسافری و باری شود.

کهریزی اضافه کرد: با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق دارد، نگاه اربعینی به جاده‌ها و پذیرش گردشگران ورودی و خارجی مدنظر است و با برنامه‌های انجام شده استان کرمانشاه به عنوان‌ منطقه غرب کشور در زمینه هوشمندسازی معرفی شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمانشاه بیان کرد: با پایش تصویری پایانه مرزی خسروی در اربعین امسال برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری زائران اربعین انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار