200 دانش آموز قصرشیرینی راهی مناطق عملیاتی استان کرمانشاه شدند

کاروان 200 نفری متشکل از دختران دانش آموز مقطع متوسطه شهرستان قصرشیرین روز یکشنبه در قالب راهیان نور راهی مناطق عملیاتی استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 18 October 2015
کاروان 200 نفری متشکل از دختران دانش آموز مقطع متوسطه شهرستان قصرشیرین روز یکشنبه در قالب راهیان نور راهی مناطق عملیاتی استان کرمانشاه شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین در آیین بدرقه این دانش آموزان در دبیرستان دخترانه رسالت گفت: امروز وظیفه داریم نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و طرح اعزام راهیان نور بهترین راهکار در تحقق این مهم است.

نعمت الله نازپرورده افزود: دانش آموزان اعزامی در قالب کاروان راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی مرصاد، پاوه و کرمانشاه بازدید می کنند.

وی اظهار کرد: برگزاری کلاس های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام از دیگر برنامه های این اردو برای دانش آموزان است.

معاون فرماندار قصرشیرین با اشاره به تقارن این سفر معنوی با ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: این اردوها فرصت مناسبی برای حفظ ارزش های دفاع مقدس و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آرمان های شهدا و فرهنگ عاشوراست و دانش آموزان می توانند در این سفر معنوی با بصیرت افزایی خود برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان آمادگی داشته باشند.

نازپروده آشنایی با مفاهیم ایثار و شهادت را از جمله اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور ذکر کرد و گفت: طرح اعزام راهیان نور در واقع یک انقلاب فرهنگی برای مقابله با دشمن است که باید در بین نسل جوان نهادینه شود.

سه هزار و 500 دانش آموز قصرشیرینی در مقاطع مختلف تحصیلی و پیش دانشگاهی مشغول تحصیلند.

قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار