رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل در ۶ بیمارستان استان کرمانشاه صادر شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ 25 May 2024

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، مراکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)، امام علی (ع)، امام خمینی(ره) و بیمارستان‌های بیستون، حکیم و امام حسین(ع) موفق به اخذ گواهینامه ۲ ساله پذیرش بیماران بین‌الملل از اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت شدند. 

وی افزود: امید است با استمرار در ارائه خدمات درمانی با کیفیت بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه استان برداریم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی باید گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی (I.P.D) مراکز درمانی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراکز درمانی متقاضی ارائه شود.

به گفته وی کارشناسان حوزه معاونت درمان برای بازدید به مراکز تشخیصی، درمانی و مراقبتی متقاضی گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی مراجعه می‌کنند و مرکز درمانی را از نظر ضوابط و استانداردهای معین مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

محمدی افزود: بیمارستان‌ها پس از تایید کارشناسان مربوطه واخذ گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی (I.P.D) قادر به ارائه خدمات به گردشگران سلامت هستند.

رئیس دانشگاه در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های معاونت درمان، کارشناسان I.P.D مراکز و این معاونت برای ارائه خدمات به بیماران بین‌المللی، کسب این دستاورد را در استان به خانواده بزرگ علوم پزشکی و مردم استان تبریک گفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار