دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت پنج کشتی‌گیر کرمانشاهی برای حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ 25 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، منصور کیانی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، اظهارکرد: این رقابت‌ها قرار است طی روزهای دهم و یازدهم خرداد به میزبانی استان زنجان برگزار شود. 

وی افزود: فدراسیون کشتی براساس نتایج کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی کشور سال ۱۴۰۲ و عملکرد فنی آنها، کشتی گیرانی را از سراسر کشور به این رقابت ها دعوت کرده است. 

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه از استان کرمانشاه پنج آزادکار و یک مربی به این رقابت ها دعوت شده اند، گفت: در  وزن ۵۷ کیلوگرم سیدعلی عظیمی، وزن ۶۵ کیلوگرم خیرالله قهرمانی، وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری، وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی و وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی دعوت شده های کرمانشاه به این رقابت‌ها هستند. 

وی تصریح کرد: ماشاء الله حسینی مربی کرمانشاهی نیز برای حضور در این رقابت‌ها  دعوت شده است. 

کیانی در ادامه با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید عبدالکریم هاشمی نژاد نیز طی روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد در بهشهر مازندران برگزار می شود، عنوان کرد: برای این رقابت‌ها نیز از کرمانشاه محمدرضا حسینی و ایمان بابایی دعوت شده اند. 

به گفته این مسئول، این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی آلبانی را دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار