فرمانده پلیس راه گیلانغرب گفت: برخورد یک دستگاه نیسان با خودرو سواری پراید در محور قلاجه این شهرستان ۲ نفر فوتی و یک نفر مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ 06 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سرهنگ جوهر آزادخانی با اشاره به اینکه این حادثه شامگاه چهارشنبه اتفاق افتاد، افزود: در این سانحه که ۵۰۰ متر بعد از تونل قلاجه سه سمت گواور از توابع این شهرستان رخ داد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرد.

وی اظهار کرد: به گفته کارشناسان پلیس راه که در صحنه تصادف حاضر شدند، این حادثه به دلیل انحراف به چپ خودروی نیسان رخ داد که راننده و سرنشین پراید در دم فوت کردند.

فرمانده پلیس راه گیلانغرب گفت: پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی و ماموران پلیس راه در محل حادثه حضور یافتند و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال اجساد این حادثه به سردخانه اقدام کردند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه طی ۱۵ روز گذشته این دومین تصادف منجر به فوت در این نقطه است گفت: این محور نیاز به جداکننده دارد ضمن اینکه از رانندگان وسائط نقلیه می خواهیم با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری امن و ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰۰ کیلومتر جاده است که ۳۱۰ کیلومتر آن راه اصلی و ۱۹۰ کیلومتر آن نیز راه فرعی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار