دو و میدانی کاران کرمانشاهی نیازمند پیست سرپوشیده هستند

دونده 400 متر عضو تیم دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: در استان با وجود فضاهای آزاد تمرینی اما پیست دو و میدانی سرپوشیده وجود ندارد و ورزشکاران در زمستان با مشکلاتی مواجه می شوند.
کد خبر: ۱۲۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 09 November 2015
دونده ۴۰۰ متر عضو تیم دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: در استان با وجود فضاهای آزاد تمرینی اما پیست دو و میدانی سرپوشیده وجود ندارد و ورزشکاران در زمستان با مشکلاتی مواجه می شوند.

بابک کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابتهای بین المللی دهه فجر دو و میدانی داخل سالن از هفته‌های آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و با تمام توان و با قصد قرار گرفتن بر سکوی برتر این مسابقات مشغول کسب آمادگی هستم.

وی افزود: با توجه به کسب چند نشان ارزشمند ملی و نیز حضور در اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت به احتمال فراوان از سوی فدراسیون به تیم ملی جوانان دعوت شوم.

کرمی هدف بلند مدت خود را حضور ارزشمند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دانست و گفت: هم اکنون وضعیت مناسبی داریم و با حمایت مربیان توانمند و با پشتکارر فراون به ادامه تمرینات مشغول هستیم.

وی با تقدیر از حسین امیری مربی توانمند کرمانشاهی گفت: کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰، عضویت در تیم ملی برای شرکت در المپیک و نیز حضور در لیگ کشور از برنامه‌های آتی من است و در لیگ قصد شرکت در ماده ۸۰۰ متر  را دارم و امیدوارم جزء ۳ نفر نخست باشم.

کرمی افزود: متاسفانه قبلا قول احداث پیست ودو میدانی سرپوشیده در دهکده المپیک را دادند اما عملی نشد و کرمانشاه به دلیل نبود امکانات دو و میدانی داخل سالن قدری در این بخش ضعیف است اما در فضای آزاد دونده‌های حرفه‌ای داریم.

وی نبود اسپانسر را از دیگر مشکلات دو و میدانی استان کرمانشاه دانست و گفت: ورزشکار برای درخشش در میادین ملی و فراملی به حمایت نیاز دارد.

کرمی در پایان با تشکر از ریاست هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: اکنون در ماده ۴۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر به صورت تخصصی مشغول فعالیت هستم و مقام اول برترین های نوجوانان در سال ۹۱، عنوان دوم برترین‌های جوانان کشور در قم در سال ۹۳،  و قهرمانی جوانان کشور در سال ۹۳ بخشی از دستاوردهای ورزشی من است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار