رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه از بوکسورهایی که برای این هیات خط و نشان می کشند، گلایه کرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 12 November 2015
رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه از بوکسورهایی که برای این هیات خط و نشان می کشند، گلایه کرد.

حسین فشی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه اظهارکرد: متاسفانه در این مسابقات برخی از بوکسورهای تیم کرمانشاه به ما نارو زدند و عنوان کردند که اگر به آنها پول ندهیم برای تیم شهرشان مسابقه نخواهند داد.

وی ادامه داد: فروتن گل آرا بوکسور کرمانشاهی عضو تیم ملی قبل از این مسابقات قرار بود به عنوان عضو تیم کرمانشاه در این مسابقات حاضر شود، اما چند روز قبل از مسابقات اعلام کرد که برای شرکت در این مسابقه باید 5 میلیون تومان به حساب او واریز کنیم.

فشی تصریح کرد: سالار غلامی دیگر بوکسور کرمانشاهی نیز از هیئت بوکس استان طلب 4 میلیون تومان کرده بود و ما عنوان کردیم نه چنین پولهایی داریم و نه حتی اگر هم داشته باشیم، می دهیم.

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: با وجود همه اینها تیم هیئت بوکس استان کرمانشاه تنها با 6 بوکسور در این مسابقات شرکت کرد و در نهایت نهم شد، درحالیکه سال گذشته تیم کرمانشاه با 13 بوکسور در مسابقات شرکت کرده و در نهایت هجدهم شده بود.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بوکسور کرمانشاهی در حال رشد هستند گفت: در آینده ای نه چندان دور شاهد ظهور بوکسورهای جوان این استان خواهیم بود و دیگر به تک ستاره ها اجازه نخواهیم داد برای هیات استان با طرح مسائلی همچون "یا پول می دهید یا ما بازی نخواهیم کرد" خط و نشان بکشند.

فشی تصریح کرد: به آینده بوکس استان کرمانشاه بسیار امیدوارم، چراکه توانسته ایم بوکس را در شهرستانهای این استان همچون کنگاور، اسلام آبادغرب و ... فعال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار