مدیرکل شیلات استان کرمانشاه علت کاهش تولیدات شیلاتی استان طی سال گذشته نسبت به میانگین تولید سالانه شیلات استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 16 November 2015
مدیرکل شیلات استان کرمانشاه علت کاهش تولیدات شیلاتی استان طی سال گذشته نسبت به میانگین تولید سالانه شیلات استان را تشریح کرد.

سید فرزاد افضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، دلیل کاهش تولیدات شیلاتی استان کرمانشاه را شیوع بیماری VHS در مزارع پرورش ماهی استان دانست و گفت: این بیماری تلفات زیادی را در بخش تولید ماهیان سردابی استان کرمانشاه در پی داشت.

افضلی با اشاره به تعطیلی مجتمع سردابی ریجاب به عنوان بزرگترین مجتمع سردابی کشور به دلیل شیوع بیماری VHS  در سال گذشته، گفت: این مجتمع سالانه سه هزار تن تولید دارد و تعطیلی آن در سال گذشته دلیل عمده کاهش تولیدات شیلاتی استان در سال گذشته بوده است.

مدیرکل شیلات کرمانشاه مجموع تولیدات شیلاتی سال گذشته استان کرمانشاه را یازده هزار و 793 تن دانست و گفت: این رقم  با احتساب سه هزار تن تولید مجتمع سردابی ریجاب که در صورت عدم تعطیل شدن محقق می شد، به 15 هزار تنی پیش بینی شده برای سال گذشته می رسید.

به گفته افضلی بر اساس پیش بینی انجام شده توسط مسئولان و کارشناسان استان باید میزان تولیدات شیلاتی استان در سال گذشته به 15 هزار تن می رسید که این رقم به یازده هزار و 793 تن رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار