جلسه کمیته هماهنگی خواهران در برگزاری مسابقات قرآنی تشکیل شد.
کد خبر: ۱۳۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 21 November 2015
جلسه کمیته هماهنگی خواهران در برگزاری مسابقات قرآنی تشکیل شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل ار اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ این کمیته به ریاست مدیرکل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد.

در این جلسه شریفه حق شناس مدیرکل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری در ابتدای سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج خاطرنشان ساخت: فرهنگ بسیجی منجر به بالندگی کشور شده است.

وی بیان داشت: بسیج با درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و همین فرهنگ منجر به دستاوردهای ارزشمندی برای کشور شده است.

وی در ادامه به برگزاری کمیته هماهنگی خواهران مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: کمیته هماهنگی خواهران یکی از کمیته های تشکیل شده در برگزاری مسابقات سراسری قرآن در استان است.

وی بیان داشت: ما در این کمیته نهایت تلاش و جدیت خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در حوزه خواهران بکار گرفته ایم.

وی وظایف کلی این کمیته را فراهم سازی حضور حداکثری خواهران در ایام برگزاری مسابقات و ایجاد زمینه مشارکت فعال تشکل های قرآنی خواهران در برگزاری مسابقات عنوان کرد.

وی برخی از شرح وظایف این کمیته را شناسایی پتانسیل های موجود در موسسات دولتی و مردمی خواهران در استان و مشارکت دهی آنان در برگزاری مسابقات خواهران با هماهنگی ستاد راهبری مسابقات، برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در سطح شهرستان های استان با هماهنگی ستاد اجرایی، برگزاری نمایشگاه ویژه فعالیت های قرآنی در محل برگزاری مسابقات خواهران و استفاده از ظرفیت های موجود در جهت برپایی کلاس های آموزشی در حاشیه مسابقات در راستای سیاست های تعیین شده و با هماهنگی ستاد اجرایی و ... برشمرد.

همچنین در این جلسه معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان از تاریخ 28 آذر ماه الی 5 دی ماه با حضور بیش از 600 مهمان در استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین قبادی افزود: برای این مسابقات سرسری در کرمانشاه سه ستاد راهبری مستقر در تهران، ستاد معین با مدیریت استاندار محترم کرمانشاه و همچنین ستاد اجرایی با مدیریت اداره اوقاف و امور خیریه استان تشکیل شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار