اختصاص 62 میلیارد ریال برای احداث شهرک صنعتی مرزی در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: 62 میلیارد ریال برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 28 November 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: 62 میلیارد ریال برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در این استان اختصاص یافت.

شاهپور قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بوده که برای ایجاد از محل اعتبارات سفر رهبری و اعتبارات ملی استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه پیشرفت ریالی احداث شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین را 85 درصد اعلام و عنوان کرد: تاکنون 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات رهبری و 52 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی اختصاص یافته است.

قنبری با بیان اینکه شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در حد فاصل بازارچه مرزی پرویزخان - خسروی قرار دارد، افزود: این شهرک هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است و بسترهای لازم برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک مذکور فراهم شده است.

وی از اجرای شبکه گاز و مخابرات در شهرک مرزی قصرشیرین خبر داد و عنوان کرد: عملیات شبکه توزیع برق به طول پنج کیلومتر، خرید لوله شبکه توزیع آب به میزان شش کیلومتر و تأمین آب به میزان سه اینچ از شرکت آب و فاضلاب برای این شهرک به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه مین‌روبی را یکی از اقدامات مهم برای شهرک مرزی قصرشیرین بیان و اظهار کرد: معابر این شهرک تا 40 هکتار مین‌روبی شده است و برای استقرار واحدهای صنعتی 50 هکتار زمین در منطقه مرزی پرویزخان- خسروی خریداری شده  است.

وی راه‌سازی تا سطح بستر با حجم 90 هزار متر مکعب و آسفالت بلوار ورودی را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرک مرزی قصرشیرین اعلام و بیان کرد: مطالعه امکان‌سنجی ایجاد شهرک صنعتی برای شرهک مذکور به اتمام رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار