حجم ترافیک در محور ایلام به حمیل در حال افزایش است

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش لحظه به لحظه حجم ترافیک در محور ایلام به حمیل خبر داد و گفت: اکثر زائران کربلا این مسیر را برای بازگشت خود انتخاب کرده اند.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 02 December 2015
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش لحظه به لحظه حجم ترافیک در محور ایلام به حمیل خبر داد و گفت: اکثر زائران کربلا این مسیر را برای بازگشت خود انتخاب کرده اند.

سرهنگ محمد مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون محورهای ایلام به حمیل، حمیل به اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و کرمانشاه به همدان از بیشترین حجم ترافیکی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بار ترافیکی در این محورها در حال افزایش است، گفت: با این حال شاهد روانی ترافیک هستیم و خودروها در حال عبور از محورهای یاد شده می باشند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: همکاران ما در طول مسیر تردد زوار حضوری فعال دارند و در حال هدایت وسایل نقلیه می باشند، ضمن اینکه دستگاه های خدمات رسان نظیر هلال احمر، اورژانس و ... نیز حضور فعالی دارند تا در صورت نیاز به کمک زائرین بشتابند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در طول چند روز اخیر خوشبختانه شاهد وقوع حادثه خاصی جز چند مورد برخورد سطحی نبوده ایم، گفت: به رانندگان توصیه می کنیم تا به هیچ عنوان هنگام خستگی رانندگی نکنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از عجله و شتاب بی مورد و انجام سبقت های غیرمجاز خودداری کنند، افزود: بهتر است رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه استراحت داشته باشند.

سرهنگ مرادی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با رانندگان متخلف نیز خبر داد و گفت: همکاران ما که در طول مسیر مستقر هستند در صورت مشاهده هرنوع تخلف بدون گذشت با این دسته از رانندگان متخلف برخورد کرده و اجازه نمی دهند به خاطر سهل انگاری با جان دیگران بازی کنند.

مسئولان استان کرمانشاه پیش بینی کرده بودند حدود 700 هزار نفر از زائران اربعین حسینی مسیر استان کرمانشاه را برای عزیمت به استان ایلام و عراق انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار