راه اندازی فرستنده های دیجیتال در روستاهای استان کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: 7 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پوشش فرستنده های دیجیتال در روستاهای نوار مرزی استان تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۴۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 19 December 2015
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: 7 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پوشش  فرستنده های دیجیتال در روستاهای نوار مرزی استان تخصیص یافت.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ جلیل بالایی افزود: این اعتبار برای احداث 27 فرستنده دیجیتال در  روستاهای مرزی شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب تخصیص یافته است. 
      
وی اظهار داشت: اعتبار اعلامی از محل کمک به توسعه زیربناهای روستایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تامین شده است و حاصل تفاهم نامه سه جانبه استانداری کرمانشاه، صدا و سیما و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور می باشد که به میزان 100درصد تخصیص می یابد.

وی بیان داشت: با راه اندازی این فرستنده ها، اهالی  این روستاها به طور کامل از برنامه های رسانه ملی بهره مند می گردند که گامی اساسی در راستای تعمیق و تحکیم فرهنگ و ارزش های ملی در نواحی مرزی می باشد تا از پیامدهای تهاجم فرهنگی از طریق دریافت برنامه های کانال های ماهواره ای، مصون بمانند.  

بالایی تاکید کرد: تقویت همبستگی و وحدت ملی، دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات داخل کشور، عدم وابستگی به رسانه های مخرب خارجی و ارتقاء کیفیت صدا و تصویر گیرنده های خانگی در مناطق مرزی از دیگر مزایای این فعالیت زیربنایی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار