هفته وحدت مشت مسلمانان بر دهان دشمنان اسلام است

عضو شورای روحانیت شهرستان روانسر گفت: هفته وحدت به عنوان مشت گره کرده مسلمانان بر دهان استکبار سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۱۵۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 30 December 2015
عضو شورای روحانیت شهرستان روانسر گفت: هفته وحدت به عنوان مشت گره کرده مسلمانان بر دهان استکبار سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود.

ماموستا یحیی شهبازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هر کس بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازد مسلمان است، اظهار داشت: هفته وحدت سبب شکسته شدن دسیسه‌ها و کمر دشمنان اسلام می‌شود.

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر اتحاد میان برادران دینی را سبب خنثی شدن برنامه‌ریزی دشمنان برای کاهش این وحدت دانست و گفت: گروههای تکفیری و دشمنان برای مبارزه با مسلمانان جهان برنامه‌ریزی‌هایی را برای کاهش وحدت و یکپارچگی و افزایش اختلاف میان آنها دارند.

ماموستا شهبازی با بیان اینکه با افزایش وحدت میان مسلمانان دین اسلام بیشتر در جهان ظاهر می‌شود، افزود: اگر مسلمانان به‌ویژه روحانیون شیعه و سنی وحدت و برادری را افزایش دهند نسل جوان نیز به تبعیت از راه و روش آنها اتحاد را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ولادت، حیات و فوت پیامبر(ص) سبب خیر و برکت برای مسلمانان بوده است، عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) همواره سبب وحدت و انسجام میان مسلمانان بوده است و امید است به برکت ماه مولود دین اسلام روز به روز در جهان ترویج پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار