شهردار کرمانشاه به طور سرزده و بدون هماهنگی از مناطق هشتگانه شهرداری بازدید کرد و با حضور در مناطق و گفتگو با مراجعین، از نزدیک بر روند رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان و پاسخگویی به آنان توسط مدیران مناطق و پرسنل شهرداری نظارت کرد.
کد خبر: ۱۵۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 04 January 2016
شهردار کرمانشاه به طور سرزده و بدون هماهنگی از مناطق هشتگانه شهرداری بازدید کرد و با حضور در مناطق و گفتگو با مراجعین، از نزدیک بر روند رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان و پاسخگویی به آنان توسط مدیران مناطق و پرسنل شهرداری نظارت کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، عبدالرضا شعبانی در این بازدید که از منطقه یک شهرداری شروع شد، علاوه بر نظارت و بررسی عملکرد مدیران در پاسخگویی به شهروندان، از عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های خدماتی و عمرانی در سطح مناطق نیز بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه این بازدید، بر رسیدگی به امور مراجعه کنندگان در اسرع وقت و همچنین برخورد مناسب پرسنل با شهروندان تأکید کرد و  گفت: ارزش نهادن به کرامت انسانی شهروندان و جلب رضایت آنان و تکریم ارباب رجوع در مناطق و سازمانهای شهرداری کرمانشاه از اولویت های کاری این شهرداری است.

وی افزود: امروز خدمت رسانی به شهروندان جزو اهداف اساسی سازمانی اجتماعی و خدماتی همچون شهرداری است و قطعا رضایتندی ارباب رجوع در خوشنامی سازمان تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه امروز هریک از شهروندان کرمانشاهی عضوی از شهرداری به حساب می آیند، تصریح کرد: همکاران ما در سیستم مدیریت شهری کرمانشاه باید برای وقت، انرژی و هزینه های مردم احترام قایل شده و با تمام توان به پاسخگویی به آنها بپردازند.

شعبانی افزود: از کلیه مدیران شهرداری خواسته ام تا باتوجه به نیازهای ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در کمترین زمان ممکن در خدمت شهروندان کرمانشاهی باشند.

وی در ادامه تأکید کرد: مسئولیت پذیری، وجدان کاری، بلندنظری و ژرف اندیشی و تواضع و ادب در برخورد با ارباب رجوع انتظاری است که از همکارانم دارم و معتقدم باید با برقراری ارتباط کارآمد با شهروندان به ارائه خدمات چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی بپردازند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در تلاشیم با ارزیابی کاملتر و دقیقتری تنگناها و نارساییهای موجود را درخصوص جلب رضایت شهروندان برطرف کنیم و در این راستا با ارائه خدماتی که بر اساس کیفیتی دل ساخته و کاری دلسوخته باشد جلب مشارکت اجتماعی شهروندان و توسعه عدالت اجتماعی و اعتماد متقابل را در خدمات رسانی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار