محمدرضا امیریان به‌عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه معارفه شد.
کد خبر: ۱۶۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 18 January 2016
محمدرضا امیریان به‌عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه معارفه شد.

​به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این مراسم که امروز در ساختمان ستاد هلال احمر برگزار شد اظهار داشت: این استان قدمت و تمدن چند هزار ساله ظرفیت‌های بسیاری برای فعالیت دارد.

محمدرضا امیریان جمعیت هلال احمر را همانند خانواده‌ای دانست و گفت: به جهت قداست و اهداف والای جمعیت هلال احمر که در جهت تکریم جایگاه انسان‌ها و رفع آلام انسانی گام بر می‌دارد، این جمعیت همانند خانواده‌ای است که باید الزامات درون خانواده را نیز در آن رعایت کرد.

وی با اشاره به ایجاد رویکرد جدید توسعه و ارتقا در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، افزود: در برنامه‌ریزی به این منظور افق 10 ساله‌ای را برای استان در نظر گرفته و انتظار می‌رود که جایگاه هلال احمر کرمانشاه در تمامی زمینه‌‌ها ارتقا یابد.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه توجه به دانش سازمانی را اولویت کاری خود دانست و گفت: از دانش درون سازمانی و ظرفیت تمامی کسانی که در جمعیت دارای تجربه، سابقه و حس مسئولیت در کارها و درک بالا در جمعیت هلال احمر هستند استفاده می‌شود.

وی آغاز فصلی جدید در خانواده جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه را نیازمند همکاری تمامی اعضای جمعیت دانست و تاکید کرد: از ظرفیت 150 هزار نفری اعضا داوطلب و مربیان در جمعیت هلال احمر باید برای ارتقا و توسعه در اهداف جمعیت استفاده شود.

سرپرست پیشین جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز گفت: در طول شش ماه تصدی این سرپرستی اقدامات زیادی از جمله بهبود و ایجاد پایگاههای امداد جاده‌ای، مشارکت بیشتر افراد و اعضا در برنامه‌های حوزه‌های مختلف و پرداخت 600 میلیون تومان از بدهی‌های جمعیت انجام شده است.

کاووس محمودی با اشاره به اقدامات موثر در این مدت در حوزه‌های مختلف جمعیت، افزود: در طول این مدت کارگاه مدیریت بحران ویژه مدیران اجرایی در دو منطقه برای نخستین بار در سطح کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی بیان کرد: اسکان 60هزار نفر در اربعین حسینی در استان و ارائه خدمات به زوار حسینی با همکاری جمعیت هلال احمر استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر دستگاه‌های مربوطه از دیگر اقدامات در طول این مدت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار