استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب های شکل گرفته در جهان است و امروز ثمرات درخت انقلاب در دسترس آزادیخواهان جهان قرار دارد.
کد خبر: ۱۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 06 February 2016
استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب های شکل گرفته در جهان است و امروز ثمرات درخت انقلاب در دسترس آزادیخواهان جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی امروز شنبه و همزمان با دهه فجر در محل میدان صبحگاه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدای خود امروز به درختی تنومند تبدیل شده و ثمرات آن در دسترس تمامی آزادیخواهان جهان قرار دارد.

وی به وجوه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های شکل گرفته در جهان اشاره کرد و افزود: ما در آن زمان و پس از آن طی هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری در راه عزت و استقلال کشور تقدیم کردیم که باید حافظ خون آنها باشیم.

رازانی خاطر نشان کرد: طی سال های پس از پیروزی انقلاب دشمنان به انواع مختلف سعی در تضعیف و ضربه زدن به انقلاب را داشته و حتی جنگی نابرابر را علیه کشور به راه انداختند، اما رهبری امام (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری تمامی توطئه های آنان را با شکست مواجه کرد.

وی همچنین به آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این اقتدار و آمادگی موجب شده که دشمنان ما فکر تجاوز به مرزهای کشور را به خود راه ندهند.

رازانی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را وظیفه ای مهم و همگانی دانست و تصریح کرد: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی امروز از کشورهای قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه است و امروز همگان به این موضوع اذعان دارند که حل بسیاری مسائل منطقه بدون وجود ایران امکان پذیر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار