معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: توریسم پزشکی از اولویت‌های استان است.
کد خبر: ۱۷۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 06 February 2016
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: توریسم پزشکی از اولویت‌های استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، رضا رحیمی در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری کرمانشاه و کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی، کره‌ای و هندی که امروز (17 بهمن) برگزار شد، با اشاره به اقدامات دولت و بهبود فضای اقتصادی در کشور، عنوان کرد: امکان حضور سرمایه‌گذاران خارجی بیش از پیش در کشور فراهم شده و باید از این امکان حداکثر استفاده را ببریم.

وی از پیگیری برای حضور کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی، کره‌ای و هندی در استان کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: این تیم هفته گذشته با حضور در استان کرمانشاه از بخش‌های مختلف اقتصادی و مدیریت شهری در استان بازدید کردند.

به گفته این مسئول، این گروه سرمایه‌گذاری هم دانش فنی مناسبی برای اجرای پروژه‌ها دارند و هم برای سرمایه‌گذاری در استان مشتاق هستند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه عنوان کرد: این تیم با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهایی که در کرمانشاه داریم برای سرمایه‌گذاری در چند حوزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رحیمی ایجاد ایرلاین را از مهمترین این حوزه‌ها دانست و یادآوری کرد: کرمانشاه در حوزه فرودگاهی و خطوط هوایی مرکزیت غرب کشور دارد.

وی تصریح کرد: به علاوه در استان کرمانشاه پتانسیل خوبی برای ایجاد پالایشگاه‌، پتروشیمی، نیروگاه‌های گازی، بادی و خورشیدی و ... را نیز داریم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به مدلی که کشور هند برای توریسم پزشکی و پذیرش بیمار از کشورهای همسایه دارد، خاطرنشان کرد: ما هم می‌توانیم به این منظور بیمارستان‌هایی با ظرفیت بالا در استان ایجاد کنیم، زیرا توریسم پزشکی از اولویت‌های ما است.

رحیمی همچنین از اعلام آمادگی این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک مجتمع خرید بزرگ در استان و در مسیر گردشگری بیستون تا تاق‌بستان خبر داد.

وی ادامه داد: این مجموعه برای اجرای راه‌آهن کرمانشاه به خسروی و همچنین کمک به ساخت تله‌کابین و شهربازی مجهز برای کرمانشاه اعلام آمادگی کرده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار