استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) اسلام را در قرن حاضر احیا کرد به صحنه جهانی آورد.
کد خبر: ۱۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 11 February 2016
استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) اسلام را در قرن حاضر احیا کرد به صحنه جهانی آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اسدالله رازانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه در چهارراه بسیج کرمانشاه با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به پشتوانه انقلاب اسلامی ملت ایران امروز اسلام قدرتی هم‌تراز قدرت‌ها جهانی دارد که این قدرت و پیروزی دستاورد رهبری و مردم ایران اسلامی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) تاثیرگذاری این نهضت و حرکت در سطح جهان بود و مشعلی که امام خمینی(ره) برافروخت شعاع آن بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را در برگرفت.

رازانی با بیان اینکه در تاریخ پنج انقلاب بزرگ سیاسی و اجتماعی ثبت شده است، بیان کرد: یکی از این پنج انقلاب بزرگ به افتخار نام ایران در تاریخ ثبت شده که ویژگی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب برتری این واقعه تاریخی نسبت به سایر انقلاب‌ها همچون انقلاب چین، فرانسه و روسیه شده است.

سخنران مراسم 22 بهمن در کرمانشاه تغییر یک حکومت قدرتمند به لحاظ سیاسی و نظامی، حضور تمامی اقشار مردم در طول انقلاب تا پیروزی آن، وجود یک رهبر، فرمانده و معمار در پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های دشمنان علیه این واقعه را از جمله نقاط تمایز انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر انقلاب‌های بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران محدود به قشر خاصی نبود و تمامی اقشار جامعه در پیروزی و پس از آن حضور داشتند،‌ بیان کرد: متخصصان علوم سیاسی در تحلیل انقلاب اسلامی پایین آوردن یک نظام طاغوتی و جایگزینی یک رهبر مردمی توسط خود مردم را یکی از نقاط و ویژگی‌های انقلاب اسلامی بیان می‌کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه انقلاب‌ها در شرایطی رخ داده که قدرت نظامی و سیاسی حکومت نزول کرده است، عنوان کرد: اما انقلاب اسلامی در زمانی پیروز شد که حکومت طاغوت دارای قدرت نظامی و سیاسی بود و از سوی دیگر نیز قدرت‌های جهانی به‌جای حمایت از مردم از این حکومت حمایت می‌کردند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی دانست که مردم ایران در برابر تمام قدرت‌ها ایستادند و تصریح کرد: از سوی دیگر نیز بر خلاف بسیاری از انقلاب‌ها در انقلاب اسلامی ایدئولوگ انقلاب، فرمانده پیروز و معمار این واقعه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود.

رازانی وجود توطئه‌های مختلف علیه واقعه انقلاب ملت ایران را یکی دیگر از نقاط تمایز انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی پس از پیروزی با جنگ تحمیلی روبه‌رو نشده است ولی با حضور رهبری داهیانه و مردمی همیشه در صحنه این توطئه‌ها از نخستین روزهای انقلاب تاکنون خنثی شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران واقعه‌ای را ثبت کرده که در تاریخ نظیر ندارد، بیان کرد: رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره پیشتاز بوده است و مردم ایران اسلامی نیز پس از 37 سال در صحنه حضور دارند تا دولت در مباحث هسته‌ای از موضع اقتدار با قدرت‌های جهانی به مذاکره نشست.

رازانی افزود: انتخابات اسفند ماه عرصه دیگری برای حضور مردم در صحنه است زیرا همان طور که امروز دشمن حضور ملت را در خیابان‌ها رصد می‌کند به انتخابات در پیش و حضور مردم در پای صندوق‌ها رای چشم دوخته است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای در هفتم اسفند ماه افتخار دیگری خواهند آفرید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار