پلمب ۱۵ واحد صنفی قهوه‌خانه فاقد مجوز قانونی در کرمانشاه

رئيس پليس اطلاعات استان کرمانشاه از پلمب تعداد ۱۵ واحد صنفی قهوه خانه و كافی شاپ فاقد مجوز قانونی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 16 February 2016
رئيس پليس اطلاعات استان کرمانشاه از پلمب تعداد ۱۵ واحد صنفی قهوه خانه و كافی شاپ فاقد مجوز قانونی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: اداره نظارت بر اماكن عمومي در خصوص طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در صنوف از تعداد۱۱۶ واحد صنفي قهوه خانه و قهوه سرا (كافي شاپ) بازديد به عمل آوردند.

سرهنگ رستمی افزود: در طرح نظارتی اداره نظارت بر اماكن عمومی پليس استان از ۱۱۶واحد صنفی بازديد به عمل آمدکه برای ۴۳ واحد دستور پلمپ يا اخطار پلمب صادر شد.

وي گفت: در خصوص بازديدهای به عمل آمده در اين زمينه از تعداد ۱۵ واحد صنفي قهوه خانه و كافي شاپ كه بدون مجوز قانوني اقدام به فعاليت کرده و به محل امنی جهت معتادان به مواد مخدر تبديل شده و برای اهالی محل ايجاد مزاحمت می‌کردند پلمب و از فعاليت آنان تا اطلاع ثانوی جلوگيری به عمل آمده و برای تعداد ۲۳ واحدديگر نيز اخطار صادر شد.

گفتني است؛ متصديان تعداد ۵ واحد صنفی قهوه خانه كه بعد از پلمب اقدام به فک پلمب غير قانونی کرده بودند با تشكيل پرونده جهت برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار