مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۲۵ درصدی صادرات از گمرکات استان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 27 February 2016
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۲۵ درصدی صادرات از گمرکات استان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل حیدری امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۹۵۶ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۹۰۳ تن از گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان و شوشمی صادر شده است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۵ درصد و از نظر وزنی ۱۱ درصد افزایش داشته است.

حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۸۷ دلار کالا را  با وزن ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۷۹۱ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

وی افزود: در مجموع ۲ میلیارد و ۶۴۰ و ۵۲۷ هزار و ۹۴۳ دلار کالا با وزن ۷ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۶۹۴ تن در ۱۱ ماهه سال جاری از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ  وزنی ۱۵درصد و به لحاظ ارزشی ۲۰ درصد رشد داشته است .

مدیر کل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  سیمان، لوازم خانه داری و پاکیزگی، گوجه فرنگی، سیب زمینی، رب گوجه فرنگی، صفحه و ورق پلیمری، پیاز و موسیر و اوره عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

حیدری یادآور شد: در ۱۱ ماهه سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۹ کشور دنیا صادرات صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  یک کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان اضافه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار