فرماندار شهرستان هرسین پیش بینی کرد در نوروز پیش رو بیش از 200 هزار نفر از این شهرستان و جاذبه‌های آن دیدن کنند.
کد خبر: ۲۰۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 19 March 2016
فرماندار شهرستان هرسین پیش بینی کرد در نوروز پیش رو بیش از 200 هزار نفر از این شهرستان و جاذبه‌های آن دیدن کنند.

یاور محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه با اشاره به وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری در شهرستان هرسین، گفت: مهم‌ترین جاذبه گردشگری این شهرستان کتیبه جهانی بیستون است.

وی تصریح کرد: نوروز1394 روزانه حدود 15 هزار نفر از این کتیبه جهانی و آثار دیگری که در محوطه تاریخی بیستون وجود دارد بازدید کردند و پیش بینی ما این است که نوروز پیش رو بیش از 200 هزار گردشگر از این اثر جهانی دیدن کنند.

محمدی گوردخمه‌های تاریخی "اسحاق وند" را از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان هرسین عنوان کرد و افزود: همچنین این شهرستان سراب‌های بسیار دیدنی و نیز روستاهای هدف گردشگری بسیار زیبایی مانند روستای "نژیوران" را دارد.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروزی شهرستان از دو ماه پیش گفت: از دو ماه پیش لیست برنامه‌های ضروری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی به همه دستگاه‌ها داده شد و هم اکنون شهرستان هرسین آماده پذیرایی از میهمانان است.

محمدی از آماده سازی شهر هرسین خبر داد و افزود: شهرداری  هرسین لکه گیری خیابانها، گل کاری پارکها ، رنگ آمیزی جداول و تزیین میادین شهر را انجام داده است و کارهای مربوط به اسکان مسافران نوروزی هم انجام شده است.

وی افزود: همچنین مجموعه تاریخی بیستون نیز آماه پذیرایی از بیش از 200 هزار گردشگر شده و علاوه بر آماده سازی محوطه و تامین پارکینگ، برنامه‌های فرهنگی نیز در این مجموعه تاریخی برای گردشگران تدارک دیده شده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین برپایی نمایشگاه صنایع دستی برای معرفی هنرهای اصیل کرمانشاهی در داخل این مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار