معاون اول رئیس جمهور:
معاون اول رئیس جمهور دراستانداری کرمانشاه گفت: راه‌آهن کرمانشاه پیش نیاز توسعه استان است و می‌تواند راه حمل و نقل ارزان و انبوه برای بخش‌های مختلف باشد که امسال با بهبود اوضاع اقتصادی روند ساخت آن تسریع می‌یابد
کد خبر: ۲۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 19 April 2016

 

به گزارش تابناک کرمانشاه، اسحاق جهانگیری در نشست خبری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: از سال 93 استفاده از 24 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی با مجوز مقام معظم رهبری برای اجرای طرح‌های آبی در غرب کشور آغاز شده است.

 معاون اول رئیس جمهور لازمه رفع مشکلات اقتصادی را افزایش تولیدات داخلی و زمینه‌سازی برای رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت مناسبی در زمینه کشاورزی، نفت و تجارت و بازرگانی است.

 وی با بیان اینکه در کنار منابع بانکی بازار سرمایه باید نیاز سرمایه کشور را تامین کند گفت: راه‌آهن کرمانشاه پیش نیاز توسعه استان است و می‌تواند راه حمل و نقل ارزان و انبوه برای بخش‌های مختلف باشد که امسال با بهبود اوضاع اقتصادی روند ساخت آن تسریع می‌یابد.

جهانگیری با اشاره به اینکه با دولت مرکزی عراق رابطه مناسبی داریم عنوان کرد: موانع و مشکلات در توسعه اقتصادی رفع می‌شود و در صورت نیاز برای تعامل بیشتر با عراق نماینده اعزام می‌کنیم

  معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره اظهارات سیف مبنی بر بی‌نتیجه بودن برجام گفت: رئیس بانک مرکزی خود باید پاسخگوی این سوال باشد اما ایران همان طور که با قدرت پای میز مذاکره رفت با همان قدرت نیز برجام را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه دستاورد برجام تاکنون بسیار و در بخش‌های مختلف بوده است اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد تعامل وسیع در فضای بین‌المللی است و سفرهای مکرر سران کشورهای خارجی حاکی از این تعامل است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار