سازمان هواشناسی استان کرمانشاه

یش‌بینی نفوذ دوباره گرد و غبار به جو استان کرمانشاه

مدیر کل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد نفوذ دوباره گرد و غبار به جو استان کرمانشاه باشیم
کد خبر: ۲۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 10 July 2016
 به گزارش تابناک کرمانشاه شاهرخ پارساگفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط هفته جاری گذر امواجی کوتاه از جو منطقه پیش‌بینی می‌شود.
مدیر کل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: طی این مدت علاوه بر اینکه دمای هوا افزایش چندانی نخواهد داشت، در بعضی ساعات شرایط برای نفوذ غبار عمدتاً به جو نواحی غربی استان فراهم می‌شود.
پارسا افزود: از روز سه  شنبه تا اوایل هفته آینده با گسترش و تقویت جریانات پایدار، افزایش محسوس دمای هوای استان، در برخی نقاط وزش باد بویژه در اوایل شب و احتمال غبار موقت در نواحی مرزی پیش بینی می‌شود.
 مدیر کل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته گرم‌ترین نقطه استان سومار با حداکثر ۴۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک‌ترین نقطه استان نیز هلشی گزارش شده است.
پارسا گفت: امروز در نواحی مرزی احتمال نفوذ غبار نسبتا رقیق پیش‌بینی می‌شود و فردا و پسفردا نیز عمدتاً در نواحی مرزی در برخی ساعات ممکن است کم و بیش شاهد غبارآلود بودن هوا باشیم.
وی افزود: در روز سه شنبه ۲۲ تیر اما شاهد افزایش محسوس دمای هوا خواهیم بود و در نواحی مرزی احتمال غبار نسبتاً رقیق وجود دارد و در روز چهارشنبه ۲۳ تیر شاهد افزایش محسوس دما بویژه در شب خواهیم بود.
پارسا همچنین گفت: دو روز آخر این هفته نیز بالابودن دمای محسوس بویژه در شب و در نواحی غربی استان مورد انتظار است. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار