مدیر حسابداری شرکت هواوی چین با حضور در کرمانشاه و دیدار با مدیران بخش دولتی استان نسبت به سرمایه گذاری در کرمانشاه و گسترش فعالیت های خود ابراز تمایل کرد.
کد خبر: ۲۷۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 02 August 2016











به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، "سانی" مدیرحسابداری این شرکت چینی در همایش توسعه فناوری اطلاعات که در جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر حدود سه میلیارد و 500 میلیون نفر در سراسر جهان که یک سوم جمعیت کل دنیا را شامل می شود از محصولات و خدمات شرکت هواوی استفاده می کنند.
وی گفت: شرکت هواوی در 170 کشور جهان دارای دفتر است و با استفاده از 170 هزار نفر کارمند خدمات متوعی را به کاربران خود ارائه می کند که عمده آن ها در بخش های دولتی، سینمایی، حمل و نقل، آموزش و سرگرمی است.
سانی ادامه داد: در سال 2014 میلادی، 500 شرکت معتبر از جمله آیفون از محصولات شرکت هواوی استفاده و خریداری کرده اند.
مدیر حسابداری شرکت هواوی چین میزان فروش محصولات این شرکت در سال 2014 را بالغ بر 46 میلیارد دلار عنوان کرد.
در این جلسه همچنین رضا رحیمی معاون استاندار کرمانشاه نیز با اشاره به ظرفیت های استان در بخش های مختلف گفت: یکی از نقاط قوت استان فراهم بودن زیرساخت های ارتباطی آن است که شرایط را برای تعامل بهتر با جهان خارج فراهم می کند.
وی تاکید کرد: ایران و چین از دیرباز روابط تجاری خوبی با یکدیگر داشته اند که این روابط و مناسبات حتی در زمان تحریم های ظالمانه ای هم که علیه کشور صورت می گرفت ادامه یافت.
معاون استاندار کرمانشاه با استقبال از حضور شرکت های چینی در کرمانشاه و ورود محصولات درجه یک آن ها به بازار استان گفت: در عین حال نباید استفاده از محصولات داخل استان برای کمک به رشد اقتصادی فراموش شود.
رحیمی در پایان گفت: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه آماده هر گونه حمایت از شرکت های بخش فناوری اطلاعات است و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نی می خواهم که تسهیلات لازم را در اختیار شرکت های فعال قرار دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار