استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه افتخار می‌کنم که یک اصلاح طلب هستم و تفکرم اصلاح‌طلبانه است، گفت: پیرو آزادی هستم و بر‌ اساس عقاید و افکاری که در خط‌مشی سیاسی دارم انتقاد را می‌پذیرم.
کد خبر: ۲۷۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 08 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، اسدالله رازانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران مسؤولیت خطیر و حساسی دارند که با گزارش اطلاعات و اخباری که با تکیه بر صداقت و شجاعت است زمینه توسعه و پیشرفت هر جامعه را فراهم می‌کنند.

وی مسؤولیت خبرنگار را خطیر و حساس عنوان کرد و گفت: من شخصا باور دارم که خبرنگاری یک رسالت و شغل مقدس است و اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی به موقع خود، بخشی از نیازهای کشور و استان را با فرهنگ‌سازی برطرف می‌کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با نقد سازنده می‌توان زمینه حل بسیاری از مشکلات را فراهم کرد، گفت: نباید غرض شخص در بیان اخبار وجود داشته باشد، واقعیت‌ها را آن‌گونه که هست باید بیان کنیم و دستگاه‌های اجرای استان نقد‌های سازنده را می‌پذیرند.

این مسؤول به تنوع افکار اشاره کرد و گفت: اختلاف‌های افکاری و عقایدی در همه جای دنیا وجود دارد، اما باید برای جمع‌بندی این افکار، اصحاب رسانه در کنار هم باشند و اختلاف‌ها را به چالش نکشانند.

رازانی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که یک اصلاح طلب هستم و تفکرم اصلاح‌طلبانه است، گفت: پیرو آزادی هستم و بر‌ اساس عقاید و افکاری که در خط‌مش سیاسی دارم انتقاد را می‌پذیرم.

وی به انتقاد برخی رسانه‌ها از شخص استاندار اشاره کرد و گفت: انتقادها را می‌پذیرم و با آن‌ها هیچ‌گاه برخورد سازنده‌ای نکرده‌ام به‌گونه‌ای که تا به‌حال از رسانه در دادگستری شکایت نکرده‌ام یا کسی را از جلسه‌ای اخراج نکرده‌ام.

رازانی با طرح این سئوال که چرا در تعدادی از شاخص‌های توسعه استان کرمانشاه و به‌طور کلی جامعه از متوسط کشوری و جهانی عقب‌تر هستند؟، گفت: پرداختن به این موضوع یکی از مسؤولیت‌های اصحاب رسانه است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه می‌توانند با نقد برنامه‌ها در مسیر هدف گام بردارند که البته به نظر نمی‌رسد همه اشکال در تدابیر مدیریتی باشد ک با مشاهده تفاوت توسعه استان‌ها می‌توان به این موضوع پی برد.

رازانی با بیان اینکه از اول انقلاب تلاش برای رفع محرومیت‌ها صورت گرفته که با وجود اعطای امتیاز به استان‌های محروم هنوز فاصله هست که باید دید علت این فاصله چیست، گفت: اگر به دلیل نقد با مطبوعات برخورد شود قطعا سوء مدیریت‌ها بیشتر می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نمی‌گوییم دولت قبل هیچ‌کاری نکرده است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید متعهد است که دروغ نخواهد گفت، در استانداری نیز کارکرد این دولت را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد تا مردم ببینند و خود قضاوت کنند.

رازانی به پروژه راه‌آهن غرب اشاره کرد و گفت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه در زمان دولت اصلاحات شروع شد و در هشت سال دولت احمدی‌نژاد به نتیجه نرسید اما در دولت یازدهم تکمیل می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه پتروشیمی اسلام‌آبادغرب با 1.5 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری به تنهایی برای حل مشکل بیکاری استان کافی است، تصریح کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه در مسیر توسعه قرار دارد.

وی به موضوع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز اشاره کرد و افزود: به دستور رئیس‌جمهور این موضوع به دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد ابلاغ شده است و به‌دنبال به نتیجه رساندن آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار