فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا یکی از بزرگترین پروژه‌های آبی غرب کشور را، پروژه انتقال آب سامانه گرمسیری این استان دانست و گفت: فاز نخست قسمت پایین دست است که حدود 17 هزار هکتار را آبیاری می‌کند و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۲۸۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،سردار عبادالله عبداللهی؛ با اشاره به خط‌ راه‌آهن کرمانشاه - خسروی و سامانه انتقال آب گرمسیری این استان، اظهار داشت: عزم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌ (ص) برای پیشرفت و به اتمام رسیدن هر‌چه سریعتر این طرح‌ها جدی است.
وی به حل مشکلات وضعیت پروژه راه‌آهن کرمانشاه - خسروی اشاره و بیان کرد: برای رفع مشکلات این پروژه چند کارگاه مجهز شده است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌ (ص) مسئله حفاری تونل‌ها را نقطه بحرانی پروژه راه‌آهن عنوان کرد و افزود: تقریبا کار حفاری تونل‌ها به اتمام رسیده است. و همچنین قسمتی از این پروژه که تا پل شهرستان‌ اسلام‌آباد‌ غرب است در حال انجام است.
این مسؤول؛ سامانه انتقال آب گرمسیری استان کرمانشاه را یکی از بزرگترین پروژه‌های آبی غرب کشور دانست و گفت: این پروژه به طول 465 کیلومتر از شهرستان سرپل‌ذهاب تا ایلام است که خاکریزی بدنه سد تا یک‌ماه آینده به پایان می‌رسد و می‌توان از آن آبگیری کرد.
عبداللهی ادامه داد: در فاز نخست قسمت پایین دست که حدود 17 هزار هکتار را آبیاری می‌کند و حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار