هفته دوم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال؛
بعثت کرمانشاه در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.به گزارش خبرنگار مهر، بعثت کرمانشاه که مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتبال را با شکستی سنگین و خارج از خانه مقابل اروند خرمشهر آغاز کرد،در هفته دوم و در اولین دیدار خانگی این فصل خود پذیرای گیتی پسند اصفهان خواهد بود
کد خبر: ۲۹۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 04 September 2016
به گطارش تابناک به نقل از مهر؛نماینده کرمانشاه پس از دریافت چهار گل در بازی نخست، به دنبال این است که با حمایت هوادارانش شکست هفته اول را جبران کرده و اولین سه امتیاز فصل خود را مقابل نماینده اصفهان کسب کند.
بازیکنان بعثت پس از شکست سنگین در اولین گام تمرینات شادابی را زیر نظر کادر فنی خود انجام دادند و مسئولان باشگاه از آمادگی برای رویارویی با گیتی پسند خبر می دهند.
بعثت کرمانشاه همچنین طی روزهای گذشته نبی الله باقری ها بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی را جذب کرد تا بتواند از تجربیات این بازیکن باسابقه نیز استفاده کرده و ضعف های خط دفاعی خود را برطرف کند.
گفتنی است، دیدار تیم های بعثت و گیتی پسند از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار