نشست هم اندیشی اتاق های اصناف شرق استان در کنگاور برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی هیات رییسه اتاق های اصناف شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین و سنقر روز چهارشنبه با حضور قائم مقام معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان کرمانشاه و اعضای هیات رییسه اتاق های اصناف شهرستان های یاد شده در محل فرمانداری کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، قائم مقام معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت استان کرمانشاه در این نشست به فعالیت واحدهای فاقد پروانه صنفی در استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه اولویت سازمان صنعت استان کرمانشاه است. 
علی اسماعیلی به ادغام اتحادیه های صنفی اشاره کرد و گفت: این موضوع از تاکیدات وزارت صنعت، معدن و تجارت و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی خاطرنشان کرد: این نشست های تخصصی با رویکرد ضرورت اجرای قوانین در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی استان کرمانشاه نیز گفت: هدف از برگزاری چنین نشستی، در واقع ایجاد وحدت رویه و نظم تشکیلاتی، بررسی و دست یابی به راه حل و فرآیندهای قانونی برای رفع موانع و مشکلات اصناف، و اشاعه فرهنگ کار و تلاش و مودت بین اصناف شرق استان است.
ایرج زینتی به موادی از قانون نظام صنفی اشاره کرد و گفت: مطابق با این مواد قانونی اتحادیه مؤظف به کنترل و نظارت بر اعضا به منظور تعیین تکلیف و سامان دهی صنوفی هستند که هنوز برای اخذ پروانه کسب اقدامی نکرده اند.در ادامه در خصوص محتوا و کاربرد مواد 50 و 55 قانون نظام صنفی، بحث و بررسی به عمل آمد و در ادامه مشکلات اصناف این شهرستان ها نیز مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفت.
شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار