100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان در طول اجرای طرح تحول سلامت اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۳۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ سرپرست اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان در طول اجرای طرح تحول سلامت اختصاص داده شده است

تورج شیرزادیان گفت: در حال حاضر گردش مالی سالانه این تجهیزات در دنیا 500 میلیارد دلار است.

وی افزود: گردش مالی این تجهیزات در کشور که از مبادی قانونی وارد کشور می‌شوند نیز 2.5 میلیارد دلار در سال است.

این مسئول به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد وافزود: اجرای این طرح، تحول بسیار خوبی درتجهیزات پزشکی کشور و به ویژه استان به وجود آورد.

شیرزادیان از تحویل 100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان در طول اجرای طرح تحول سلامت خبر داد و اظهار کرد: با این حجم تجهیزات بسیاری مراکز درمانی استان تا حدمطلوبی تجهیز شدند.

وی در ادامه از تجهیز کامل بیمارستان سوختگی غرب کشور تا 22 بهمن امسال خبر داد و اظهار کرد: برای بیمارستان طالقانی نیز به عنوان مرکز ترومای غرب کشور حد پنج میلیاردتومان تجهیزات خریداری شده که بخش عمده آن نصب شده و تا دو ماه دیگر تکمیل می‌شود.

شیرزادیان با بیان اینکه هشت بلوک زایمانی استان آماده تجهیز است، گفت: 80 درصد تجهیزات این بلوک‌ها راتحویل گرفته‌ایم و در مرحله نصب و راه‌اندازی قرار دارد.

این مقام مسئول همچنین از تجهیز مرکز MRIبیمارستان اسلام آبادغرب تا 22 بهمن ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان پاوه نیز 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تجهیزات آن خریداری شده و تا 22 بهمن ماه امسال نصب می‌شود.

شیرزادیان اظهار کرد: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های رادیوتراپی دنیا نیز خریداری شده که در مرحله نصب در بیمارستان امام رضا(ع) قرار دارد و تا هفته دیگر نصب آن انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار