مدیر‌عامل آب و فاضلاب روستایی کرمانشاه مطرح کرد
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه به وضعیت دریافت حقوق 34 نفر از کارکنان طرحی این شرکت از محل اعتبارات تعمیر و نگه‌داری اشاره کرد و گفت: وضعیت محل درآمدی حقوق این افراد باید سامان‌دهی شود.
کد خبر: ۳۱۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،ایرج شهبازی اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از 2 هزار و 880 روستای ثبت شده است که از این تعداد 2 هزار و 602 روستا دارای سکنه و زیر‌پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند.

وی به وجود یک‌هزار و 754 روستای بالای 20 خانوار در سطح استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: 815 روستا در شهر کرمانشاه است که از این تعداد 530 روستا زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند و پیش‌بینی می‌شود مشکل آب شرب 286 روستا در استان با صرف اعتبارات امسال برطرف شود.

وی با بیان اینکه بعضی از روستا‌ها در سطح استان کرمانشاه فاقد شبکه‌های آب روستایی‌ هستند، ادامه داد: اعتباری برای سیستم فاضلاب در نظر گرفته نمی‌شود و چند روستا از طرف امور روستایی مورد هدف قرار داده شده است تا وضعیت سیستم آب و فاضلاب این روستاها تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه به وضعیت دریافت حقوق 34 نفر از کارکنان طرحی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از محل اعتبارات تعمیر و نگه‌داری اشاره کرد و گفت: این افراد سال‌ها سابقه دارند و وضعیت محل درآمدی حقوق این افراد باید سامان‌دهی شود.

وی خواستار جدا شدن سهم دریافت حقوق نیروهای طرحی مذکور از اعتبارات تعمیر و نگه‌داری سیستم آب و فاضلاب شد و افزود: 25 درصد جمعیت روستایی و 15 درصد روستاهای استان کرمانشاه در دریافت اعتبارات تعمیر و نگه‌داری سیستم آب و فاضلاب نقش داده شده‌اند.

وی به ایجاد انشعاب آب برای منطقه ریجاب اشاره کرد و متذکر شد: اقدامات کارشناسی برای آب‌رسانی به مناطق مختلف انجام گرفته است و اعتباری برای مناطقی که نقطه شناخته شده روستایی نیست در نظر گرفته نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار