رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه، از دستگیری سرکرده اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 23 October 2016
به گزارش تابناک از پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ محمد رستمی اعلام کرد: در پی دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش شاخص و شناسنامه دار به علت نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه و نیز اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت عمومی در مرداد ماه سال جاری در خیابان نقلیه، اقدام های فنی و پلیسی برای دستگیری سرکرده اراذل و اوباش و عامل اصلی تیراندازی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: براساس استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای شناسنامه امنیتی و نیز 9 مورد سابقه کیفری اعم از اخلال در نظم، تیراندازی، ایراد جرح عمدی، شمشیر کشی، زورگیری و تخریب و تمرد علیه مأموران است، که چند روز پس از وقوع جرم به شهرستان تهران متواری شده بود.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم روز گذشته عازم کرمانشاه شده بود که بلافاصله عوامل اداره عملیات اطلاعات پاوا با هماهنگی مقام قضایی و با برنامه ریزی دقیق و مشخص در دو اکیپ جداگانه به محور پلیس راه بیستون و نیز محور تهران– همدان اعزام شدند و خودروهای عبوری را تحت کنترل قرار دادند.
سرهنگ رستمی ادامه داد: مأموران پلیس با مشاهده متهم، قبل از هرگونه اقدام اوباشگرانه وی را دستگیر کردند و برای سیر مراحل قانونی به اداره عملیات اطلاعات پلیس منتقل و پس از تحقیقات لازم تحویل مرجع قضایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار