معاون استاندار کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه از تعلق گرفتن مرحله نخست کالا‌کارت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان خبر داد و گفت: برای مرحله دوم کالاکارت نیز تدابیر لازم برای اقشار مختلف جامعه اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 26 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا رحیمی اظهار کرد: به منظور ایجاد رونق اقتصادی و رفع بیکاری استان کرمانشاه قراردادی بین اداره‌ کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی امضا شد.

وی از تعلق گرفتن مرحله نخست کالا‌کارت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان خبر داد و ادامه داد: به‌ دنبال اجرای مرحله نخست به منظور اجرای مرحله دوم نیز تدابیر لازم برای اقشار مختلف جامعه اتخاذ می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه گفت: در سال‌جاری در رابطه با ارائه کالا‌ کارت به کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی، بانک‌های ملی و نهادهای عمومی غیردولتی که مخاطبان آن 60 الی 70 هزار نفر هستند اقداماتی صورت می‌گیرد.

وی اجرای این طرح را کاری ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: با ارائه کالا‌ کارت قدرت خرید کارکنان دولت افزایش می‌یابد و هزینه‌ها به‌ صورت اقساط از حقوق آن‌ها کم می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه در بیشتر فروشگاه‌ها اولویت عرضه اجناس در رابطه با کالای داخلی است، یادآور شد: این امر موجب کاهش رکود اقتصادی، اشتغالزایی و استفاده از تولید داخلی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رسیدن به رونق اقتصادی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده است، تصریح کرد: تکمیل و نهایی شدن سند ششم توسعه استان کرمانشاه در حوزه اقتصادی بررسی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این سند اقتصادی بخش‌هایی از صنایع تبدیلی، صنایعی در مناطق ویژه اسلام آباد‌غرب و قصرشیرین با نگاه به منطقه آزاد که در دست نهایی شدن است لحاظ نشده بود که قرار شد این موارد نیز اضافه شود.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص‌های صنعت استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه براساس شاخص‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در بین سایر استان‌های کشور رتبه هجدهم را از لحاظ صنعت از آن خود کرده است.

رحیمی به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در بحث معدن و اکتشافات اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه حدود 75 هزار کیلومترمربع بحث اکتشافات معدنی برای استان تعریف شده است، لذا تا پایان این برنامه معادن استان را شناسایی کرده و در اختیار کارگزارن و کارآفرینان قرار می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار