نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس:
ماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمانشاه برخی با اطاعت از خواسته‌های غیرقانونی به مدیریت می‌رسند که این مدیر قطعا دلسوز مردم نیست.
کد خبر: ۳۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه پیش از ظهر امروز در نشست نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تشکل‌ها و فعالان اقتصادی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران با سنگ‌اندازی دولت مواجه می‌شوند، اظهار داشت: ما بسیار می‌توانیم از ظرفیت نمایندگان برای امتیازگیری برای استان کرمانشاه استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی به طرح 450 سوال از دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: چرا آن موقع کسی حرفی نزد، اما الان اگر از دولت سوالی شود برچسب مخالفت با رئیس‌جمهور را به ما می‌زنند.

وی با بیان اینکه در سفر دولت یازدهم به استان بودجه‌ای برای راه‌آهن کرمانشاه در نظر گرفته نشده بود، گفت: نمایندگان استان به دولت اعلام کردیم در صورتی که به این موضوع به‌طور جدی نگاه نکنید در سفر به استان از همراهی کردن شما معذوریم.

فلاحت‌پیشه با تاکید بر حق و حقوق مردم استان، تصریح کرد: برخوردی جدی نمایندگان استان با رئیس‌جمهور، دولت را مکلف کرد که راه‌آهن که حق مردم استان است را مدنظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه در برخی از سایت‌ها فرماندار را مسؤول پاسخ‌گویی اینجانب معرفی کرده‌اند، بیان کرد: طبق قانون فرماندار چنین حقی را ندارد، چرا که نماینده هم‌تراز وزیر محسوب می‌شود.

وی سوال و تذکرات نمایندگان را در راستای مطالبه حق مردم دانست و گفت: در استان کرمانشاه برخی با اطاعت از خواسته‌های غیرقانونی به مدیریت می‌رسند که این مدیر قطعا دلسوز مردم نیست،آمارهای مدیریتی معضل امروز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار