مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه "ورزش" برند کرمانشاه است.
کد خبر: ۳۴۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 12 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه "ورزش" برند کرمانشاه است، گفت: ۱۰۰ رشته ورزشی و ۴۸ هیئت استانی فعال ورزشی در استان کرمانشاه داریم.

مجتبی جوهری اظهارکرد: کرمانشاه از استان های ورزشی، قهرمان خیز و پهلوان خیز کشور است و پیشینه بسیار قابل قبولی در کشور داریم.

وی افزود: ۴۸ هیات ورزشی و ۴۴۶ هیات شهرستانی در استان داریم که با توجه به برنامه ریزی خوبی که برای این حوزه شده ورزشکاران همواره موجبات شادی و شعف مردم را فراهم کردند.

جوهری در خصوص جایگاه استان کرمانشاه در ورزش کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت ورزش، استان ها به سه دسته تقسیم می شوند که استان ما بر اساس آیتم های وزارتخانه در گروه دوم قرار گرفته است.

وی با ادامه توضیحات افزود: سال ۹۲ از بین یازده استان گروه B رتبه استان ما نهم شد. سال ۹۳ رتبه را به جایگاه هفتم ارتقا دادیم و سال گذشته بر اساس فعالیت خوب هیات ها رتبه اول را در بخش قهرمانی و رتبه دوم را در بخش همگانی کسب کردیم و در مجموع بین یازده استان گروه B رتبه دوم را بدست آوردیم.

جوهری با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ میلیون بدهی آب و برق و گاز مربوط به سالن‌های ورزشی استان به بار آمده، افزود: ما۱۰۰ رشته ورزشی فعال داریم و بیشتر این رشته‌ها با برنامه کار می کنند.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر اساس تایید وزارتخانه از ادارات با برنامه است و ما برنامه ورزشی سالانه داریم که بر اساس آن فعالیت خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار