کشف کلاهبرداری 15 میلیاردی در زمینه قیر طبیعی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف کلاهبرداری 15 میلیاردی خبر داد و گفت: کلاهبرداران به واسطه خرید از معادن و کارخانه های فرآوری قیر طبیعی کرمانشاه کلاهبردای می کردند.
کد خبر: ۳۴۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سردار 'منوچهر امان اللهی' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از معدن داران شهرستان گیلانغرب از مالک یک کارخانه فرآوری قیر طبیعی در استان آذربایجان شرقی مبنی بر پرداخت نکردن پول محموله های ارسالی، پرونده در دست بررسی انتظامی قرار گرفت. 
وی افزود: طبق بررسی های انجام شده و اظهارات فرد شاکی، متهم اصلی به همراه پدر و برادر خود، در ابتدا با خرید قیرطبیعی از معدن داران شهرستان گیلانغرب و پرداخت به موقع مطالبات آنان، اعتماد مردم منطقه را جلب کرده بودند. 
مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از چند ماه اعتمادسازی، یک محموله سه هزار و 224 تنی قیر طبیعی به ارزش 15 میلیارد ریال از یکی از معدن داران خریداری کرده و به بهانه پرداخت پول پس از تحویل گرفتن محموله در استان آذربایجان شرقی، بدون هیچ رد و نشانی متواری شده اند. 
سردار امان اللهی ادامه داد: با اقدام های اطلاعاتی هویت متهمان که پیش از این هیچ گونه سابقه کیفری نیز نداشته اند، مشخص و رد پای یکی از آنان در پایتخت یافت شد، لذا تیمی از مأموران انتظامی شهرستان برای دستگیری وی به تهران اعزام شدند. 
وی گفت: مأموران با تحت نظر قرار دادن منزل، متهم 33 ساله را در شمال شهر تهران در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از انتقال متهم به مقر پلیس شهرستان گیلانغرب و بازجویی های فنی و علمی، مشخص شد که پدر و برادر وی به کشور ترکیه فرار کرده اند، همچنین موضوع کلاهبرداری این افراد به سایر معدن داران شهرستان گیلانغرب نیز اعلام شد تا در صورت شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار