بیش از 10 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی شهر تازه آباد هزینه شده است

شهردار تازه آباد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 10 میلیارد و 317 میلیون ریال برای عمران و آبادانی این شهر هزینه شده است.
کد خبر: ۳۶۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد حبیبی روز سه شنبه افزود: این اعتبار در حوزه های آسفالت، بتن ریزی، جدول گذاری و موزائیک فرش معابر شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی هزینه شده است.
وی یکی از مطالبات جدی شهروندان تازه آباد را آسفالت و بهسازی معابر شهری عنوان و تصریح کرد: عملیات آسفالت یک هزار و 900 متر مربع از شهرک فرهنگیان، آسفالت خیابان فاروق اعظم به مقدار سه هزار و 200 متر مربع، روکش آسفالت ورودی شهرک کارکنان و ابراهیم آباد به مقدار 2 هزار و 200 متر مربع و روکش آسفالت بلوار حر به مقدار 6 هزار متر مربع از جمله اقدام های مهمی است که با بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته است.
شهردار تازه آباد اضافه کرد: برای بتن ریزی 14 هزار و 900 متر مربع از معابر در مرکز شهر و شهرک های نورآباد و انجیربوس سه میلیارد و 503 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.
حبیبی از جدول گذاری سه هزار و 250 متر مربع از معابر شهرک شهید آشنایی، خیابان فاروق اعظم و تقاطع کمیته امداد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 235 ریال از محل منابع داخلی شهرداری خبر داد.
وی اظهار داشت: برای موزائیک فرش سه هزار و 700 متر مربع از معابر سطح شهر تازه آباد بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
شهردار تازه آباد افزود: از بدو فعالیت اینجانب از اردیبهشت 93 مقدار 46 هکتار معبر خاکی در سطح شهر وجود داشته که اکنون 50 درصد این معابر آسفالت و بتن ریزی شده است.
حبیبی همچنین از پیشرفت 65 درصدی مجتمع تجاری – تفریحی این شهر خبر داد و گفت: این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری با زیربنای شش هزار متر مربع در پنج طبقه شامل چهار طبقه تجاری و یک طبقه تفریحی شامل (شهربازی، کافی شاپ، صنایع دستی و فروشگاه )در حال احداث است.
وی افزود: با وجود محدودیت های اعتباری و منابع درآمدی تمام همت و توان خود را بکار بسته ایم تا به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی را انجام دهیم.
شهردار تازه آباد گفت: مساحت این شهر 232 هکتار است و ما تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی صحیح برای عمران تمام نقاط آن اقدام هایی را انجام دهیم.
تازه آباد از سال 1372 به شهر ارتقا پیدا کرده و بیش از 12 هزار نفر جمعیت دارد.
شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی است و به عنوان یکی از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه 136 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار