در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد؛
کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۵ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی با ظرفیت پوشش ۲۱۴۸ نفر در قالب ۴۷۱ خانوار به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۶۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،ایرج شهبازی اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۵ پروژه مجتمع آبرسانی با ظرفیت پوشش ۸ روستا در قالب ۴۷۱ خانوار و تعداد ۲۱۴۸ جمعیت روستایی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی مجتمع آبرسانی کشکمیر در روستای باقله علیا و مجتمع آبرسانی آگاه در روستای لنجاب شهرستان سنقر و کلیایی، مجتمع آبرسانی بیلوار در روستاهای مله‌شیخ، جزر و سرنجگه، مجتمع آبرسانی گردی اسلام آبادغرب و مجتمع آبرسانی کوثر در دالاهو را پروژه‌های آبرسانی عنوان کرد که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

شهبازی وی در ادامه با اشاره به مشکل قطعی آب در تعدادی از روستاهای استان در پی بارش برف و کولاک روزهای گذشته در استان کرمانشاه گفت: قطعی آب در تعدادی از روستاها به دلیل قطع برق اتفاق افتاد اما اقدام لازم برای خدمات دهی به این روستاها از طریق آبرسانی سیار انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه قریب به ۲۰۰ روستای استان با مشکل قطعی آب به دلیل بارش‌های شدید برف و کولاک طی روزهای اخیر مواجه بودند، افزود: آبرسانی سیار به روستاهایی که در این مدت مشکل قطعی آب داشتند صورت گرفت و در تعدادی از روستاها که مشکل قطعی همچنان برقرار است تلاش می‌کنیم تا پایان وقت امروز رفع مشکل شوند.

شهبازی بیان کرد: بیشترین  قطعی آب در روزهای اخیر در روستاهای شهرستان روانسر، دالاهو، صحنه و کرمانشاه رخ داد و تلاش برای رفع این مشکل همچنان ادامه دارد اما آبرسانی سیار نیز به روستاهایی که با قطعی آب مواجه هستند انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار