معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در دورانی که فقدان جنبه های انسانی و معنوی در مدل های مختلف سیاسی در دنیا آشکارا به چشم می خورد، امام (ره) نقشه راه و طرحی ترسیم کردند که واجد ارزش های بنیادی معنوی، اخلاقی و علمی بود.
کد خبر: ۳۷۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 01 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، شاه حسینی در ابتدای نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تبریک فرارسیدن ایام اله دهه فجر اظهار داشت: یکی از کلیدی ترین نکاتی که می توان پیرامون انقلاب باشکوه اسلامی گفت این است که در دنیای آشفته کنونی این ندای انقلابی امام بود که عرصه سیاست را اخلاقی و معنوی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: مدل های مختلف موجود در دنیا همگی مبتنی بر موازینی بودند که فقدان جنبه های انسانی و معنوی در آن ها آشکارا به چشم می خورد.
وی تصریح کرد: نقشه راه و طرحی که امام (ره) ترسیم کردند، مبنا و پایه ای برای ارایه یک مدل جدید در دنیا شد، مدلی که واجد ارزش های بنیادی معنوی، اخلاقی و علمی باشد. در واقع مدل هایی که تنها مبتنی بر عقلانیت بودند با اخلاق و انسانیت که نیاز امروز جامعه بشری و عامل بقای آن در همه عرصه هاست، آمیخته شدند.
شاه حسینی عنوان کرد: در دورانی که همه چیز در قالب مسایل مادی عنوان می شد، حضرت امام با رفتارها و منش های والای خود، آیین و آداب تازه ای در عرصه سیاست ورزی به دنیا عرضه کرد.
معاون استاندار کرمانشاه افزود: با اشاره به اینکه در این پروسه و فرایند مفاهیمی مانند صلح، مبارزه و مقاومت وجود داشت اظهار داشت: این ها ظرفیت هایی است که انقلاب اسلامی و سیره امام (ره) در اختیار ما گذاشته و امیدواریم بتوانیم به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
این مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش فقدان آیت اله هاشمی به عنوان یار دیرین امام و رهبری را ضایعه ی جبران ناپذیر برای کشور توصیف کرد و اظهار داشت: آیت اله هاشمی الگوی عقلانیت و اعتدال و بسیار علاقه مند به ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم آن ها بودند.
وی اظهار امیدواری کرد با تأسی از رهنمودهای معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از منش های این بزرگان بتوانیم آینده بهتری را برای کشور ترسیم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار