معاون استاندار کرمانشاه:
کرمانشاه- معاون سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: وی گفت: استان کرمانشاه در بحث توسعه یافتگی از یک مسئله به یک معضل تبدیل شده و اکنون با آسیب های متعدد در عرصه های گوناگون مواجه هستیم.
کد خبر: ۳۷۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 02 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر، یوسف شاه حسینی  امروز پنجشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی استانداری کرمانشاه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امام(ره) جمله تاریخی بیان فرمودند که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و این مقوله به شعائر و بزرگان و اندیشمندان که در این حوزه مطرح شدند بر می گردد.

شاه حسینی بیان کرد: ادبیات و راز و روزی که در پیشرفت دفاع مقدس و در سازندگی و همه عرصه های ما ایجاد شده متاثر از افقی بود که در این دهه ترسیم شد و برای همه  یک رویه و فرصت جدی برای نگاه به جهان و تدبیر امور ایجاد کرد.

وی بیان کرد: همه عناصر سازنده ارزشی برآمده از این مناسبت به عنوان مرجع پیشرفت همه امور مورد نظر داشته باشیم و قطعا جاهاییکه پیشرفت داشتین بر پایه این عناصر اصلی فرهنگ انقلاب بود و شاید مهمترین و اصلی ترین  نکته ای که در این مقطع قابل توجه است نکته امام راحل در تعریف فرهنگ انقلاب و پیروزی انقلاب بود اخلاص و وحدت است.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بحث توسعه یافتگی از یک مسئله به یک معضل تبدیل شده و اکنون با آسیب های مختلف و متعدد در عرصه های گوناگون مواجه است و در وضعیت قرار گرفته که اهتمام جدی باید داشته باشیم.

شاه حسینی با بیان اینکه استان کرمانشاه استعداد و استحقاق بسیار بالا و فراتر از وضع موجود دارد، افزود: باید با نگاه جدیتری و عزم بیشتر به مسائل بپردازیم.

وی افزود: پس از سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه فصل جدیدی برای پرداختن به مسائل اجتماعی در استان ایجاد شده و اعتبارات مناسب به این حوزه اختصاص یافته است که بطور ویژه موضوع آسیب های اجتماعی را مورد توجه قرار داده است.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه سازمان های مردم نهاد پای کار هستند و با انگیزه و روحیه همه افراد محقق و پژوهشگر که در این زمینه هستند شاهد وضعیت بهتری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار