رئیس حوزه های علمیه کرمانشاه:
رئیس حوزه های علمیه استان کرمانشاه گفت: حضور پرشور و دشمن شکن مردم در مراسم راهیپمایی یوم الله 22 بهمن امسال، پاسخ خوبی به یاوه گویی های اخیر سران آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 08 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی روز چهارشنبه اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دارای نویدها و پیام های زیادی برای دوست داران و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی افزود: از مهمترین نویدهای حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی می توان به امیدآفرینی، افزایش همبستگی ملی و روحیه انقلابی، دلگرمی برای رزمندگان جبهه های سوریه و عراق و یمن و اعلام حمایت از ولایت فقیه اشاره کرد.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: پیام هایی نیز که حضور پرشور مردم برای دشمنان خواهد داشت این است که آن ها را متوجه می کند تحت هیچ شرایطی نمی توانند کوچکترین آسیبی به نظام و انقلاب وارد کنند.
رئیس حوزه های علمیه کرمانشاه ادامه داد: نکته ای هم که حائز اهمیت می باشد این است که نباید تحریم های تازه آمریکا علیه ملت ایران را بزرگ کنیم چرا که این تحریم ها از ابتدای انقلاب وجود داشته و موضوع تازه ای نیست.
وی همچنین با بیان اینکه آمریکا دوران رو به زوالی را طی می کند، گفت: این کشور استکباری روز به روز تنهاتر از قبل می شود و روسیه و چین که در گذشته روابط خوب و نزدیکی با آن ها داشت را از دست داده است.
وی در پایان با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است، گفت: مردم ولایتمدار ایران در روز 22 بهمن با حضور حماسی خود در راهیپمایی بازهم با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.
مراسم راهیپمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه روز جمعه هفته جاری از ساعت 10:30 دقیقه صبح مقابل مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه آغاز و تا مقابل مسجد جامع این شهر ادامه می یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار