معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با مهم برشمردن موضوع فرهنگ و هنر، گفت: تک تک افراد جامعه در قبال این موضوعات مسئول هستند.
کد خبر: ۳۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 13 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ یوسف شاه حسینی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باید به فرزانگی فرهنگ و هنر خود افتخار کنیم.

وی افزود: فرهنگ و هنر ما از پختگی و آمیختگی دانش و معنویت برخوردار است و استعدادهای زیادی در گوشه گوشه این سرزمین و استان کرمانشاه وجود دارد.

شاه حسینی ادامه داد: تقویت نهادها و انجمن های فرهنگی و هنری یکی از اقداماتی است که می تواند ملاک ارزیابی دستگاه های فرهنگی استان ها و همچنین وزارتخانه قرار بگیرد.
معاون استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور بانشاط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه فراهم گردد تا جامعه ای پویا، سرزنده و متعالی داشته باشیم.

وی با تاکید بر متنوع بودن عرضه فرهنگ، گفت: آنچه که امروز به چشم می آید این است که موضوعاتی از قبیل اقتصاد و سیاست در ذیل فرهنگ قرار می گیرد.

شاه حسینی یادآور شد: عرصه فرهنگ عرصه اخلاق، انسانیت و زیبایی است که باید گرامی داشته شود.

وی در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات رحیمی زنگنه مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر جدید بتواند با اقدام ها و برنامه های خود زمینه تحول بیش از پیش فرهنگ و هنر را در این استان فراهم نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار