استاندار کرمانشاه به نصب تابلوی شمارش معکوس برای افتتاح راه‌آهن کرمانشاه در مبدأ ورودی این ایستگاه اشاره کرد و گفت: قطار تنها با چند هفته تأخیر نسبت به قولی که به مردم استان داده بودیم(31 فروردین‌ماه)، به کرمانشاه می‌رسد.
کد خبر: ۴۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 03 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،اسدالله رازانی از نصب تابلوی شمارش معکوس برای افتتاح راه‌آهن کرمانشاه در مبدأ ورودی این ایستگاه خبر داد و اظهار داشت: مردم استان یقین داشته باشند که ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه در دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه بزرگ‌ترین ایستگاه در سطح کشور است، گفت: ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه از نظر حجم کار در زمان ساخت و اجرا، بزرگ‌ترین ایستگاه راه‌آهن در تاریخ صنعت ریلی کشور است.

استاندار کرمانشاه به ایستگاه مسافر، صنعتی و باری ایستگاه راه آهن کرمانشاه اشاره و بیان کرد: پروژه عظیم راه‌آهن کرمانشاه با 83 هکتار محوطه و بالغ بر 36 هزار مترمربع زیربنای ابنیه در حال ساخت است که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه بالاترین مشخصات فنی را از نظر طراحی و اجرای سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی دارد، افزود: این طرح از سه نقطه در دست اجرا است.

رازانی به ریل‌گذاری روزی 2 کیلومتر در مسیر کرمانشاه تا فیروان اشاره و تصریح کرد: تا‌کنون 15 کیلو‌متر از این مسیر 85 کیلومتر ریل‌گذاری شده است.

این مقام ارشد استان کرماشاه با بیان اینکه این پروژه عظیم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: بارندگی‌های اخیر وقفه‌ای کوتاهی در روند پیشرفت پروژه به وجود آورد و تنها با چند هفته تأخیر نسبت به قولی که به مردم استان داده بودیم(31 فروردین‌ماه)، قطار به کرمانشاه می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار