وزیر بهداشت خبر داد:
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه گفت:ده طرح بیمارستانی که با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال تجهیز و تکمیل شده، افتتاح و به بهره برداری می رساند.
کد خبر: ۴۰۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 13 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، حسن قاضی زاده  هاشمی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: از جمله  ۱۰ طرح بیمارستانی  که در سال های گذشته در دست اجرا بوده، بهره برداری از کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان در مقابل بیمارستان امام رضا(ع) است که با  ۸۰ مطب تخصصی و فوق تخصصی است.

وی گفت: این بیمارستان در چهار طبقه خدمات پارکلینیکی، داروخانه، سونوگرافی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۹۵ با زیر بنای ۶ هزار مترمربع ساخته شده است.

 قاضی زاده هاشمی ادامه داد:  همچنین مرکز رادیو تراپی بیمارستام دوم امام رضا(ع)  با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و  دارای پیشرفته ترین دستگاه رادیو‌تراپی، افتتاح به بهره برداری می رسد. 

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود:  دانشکده ی علوم تغذیه و صنایع غذایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در ۶۰۰ متر مربع به عنوان سومین دانشکده در کشور افتتاح  می شود.

 او گفت:  در ادامه این سفر اتاق های بیمارستان طالقانی با هزینه ی ۱۲۰ میلیارد ریال، با زیر بنای  ۲ هزارو ۴۰۰ مترمربع افتتاح و بهره برداری خواهد رسید، همچنین مرکز تحقیقات اختلالات خواب بیمارستان *  فارابی* به عنوان نخستین * مرکز غرب * کشور با اعتبار ۲ میلیارد ریال در ۴۰۰ مترمربع افتتاح می شود.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی، با اعتبار ۷ میلیارد ریال اعتبار در ۸۰۰ متر مربع زیر بنا و آنژیوگرافی سوم بیمارستان امام  علی به عنوان مرکز* قلب غرب * کشور و اجرای طرح مدیریت درمان سکته های حاد قلبی با هزینه ی ۵ میلیارد ریال،  افتتاح می شود.

 او ادامه داد:  افتتاح هفت اتاق عمل جدید بیمارستان امام خمینی (ره)، در  بخش های سانتر چشم پزشکی، گوش، حلق، بینی، و ریکاوری استاندارد با ۱۰ تختخواب بیمارستانی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ هزارریال اعتبار از دیگر برنامه های وزیر در سفر به استان است.

وزیر بهداشت به طرح های دیگر از جمله افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره)  در شهرستان اسلام آباد غرب اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح از سال ۸۸ شروع و در سال ۹۵ به طور جدی با هزینه ی ۴۲۰ میلیارد ریال  در ۱۲۰ تختخواب  شروع شده الست.

وی با بیان اینکه  این طرح با امکانات به روز بیمارستانی در ۱۰ هزارو ۵۰۰ متر مربع  افتتاح و بهره برداری می شود، گفت: این بیمارستان با تجهیز تخت های بستری مردان، زنان و زایمان، کودکان ونوزادن ، زنان، بخش های ویژه CCu - ICU و خدمات پاراکلینیکی رادیولوژی دیجیتال تکمیل شده است. 

 قاضی زاد هاشمی گفت:  از دیگر طرح های هدف بهره برداری و افتتاح، بیمارستان معاون * صحنه * است که در سال ۸۶ کلنگ زنی و تا سال ۸۹ این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در سال ۹۴ تا ۹۵ تجهیز و تکمیل و هم اکنون آماده ی بهره برداری بوده که از ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: بیمارستان معاون صحنه از ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخوابی ارتقا یافته که برای اجرای آن ۱۲۰ میلیارد ریال در پنج هزارو ۱۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای بخش های بستری مردان، زنان، کودکان، بخش های ویژه ی ccu- icu ، اورژانس، اتاق عمل ، بلوک زایمان، آزمایشگاه و رادیو لوژی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار