بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:

پرویز خان دومین مرز فعال کشور در زمینه ورود کالاهای ترانزیتی است

مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه گفت: این مرز با ترانزیت یک میلیون و 163 هزار و 559 تن کالا، 15 درصد از حجم کل کالاهای ترانزیتی به داخل کشور دومین مرز فعال کشور در زمینه ورود کالاهای ترانزیتی بوده است.
کد خبر: ۴۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 15 April 2017
بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در حال حاضر 32 مرز فعال شامل 22 مرز زمینی و 10 مرز آبی در کشور وجود داردکه طی سال گذشته 7 هزار و 816 هزار تن کالا از کشور ترانزیت شده است.

وی خاطر نشان کرد:پس از بندر شهید رجایی، مرزهای پرویز خان با 15 درصد، بازرگان با 13 درصد و شهید باهنر با 8 درصد در جایگاه های بعدی ترانزیت ورود کالا به کشور قرار دارند و 73 درصد از حجم ترانزیت کشور از طریق این 4 مرز صورت می گیرد.

خسروانی تاکید کرد: بیشترین حجم مسیرهای پر تردد کالا از مرزهای کشور طی 12 ماهه سال 95 از مرز پرویز خان به بندر امام با جابجایی یک میلیون و 161 هزار و 982 تن کالا بوده است

 مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه اظهار داشت : عمده ترین کالاهای مازوت، نفتا و انواع پنبه عمده ترین کالاهای عبوری از مرزهای کشور بوده اند که در این بین مازوت بیشترین حجم جابجایی و ترانزیت را به خود اختصاص داده است.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار