معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: دولت يازدهم توانست با تدبير شرايط سختي را كه در طول سال هاي گذشته بر كشور حاكم شده بود تسهيل نمايد و تورم بالاي 40 درصدي را به تك رقمي برساند.
کد خبر: ۴۱۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ يوسف شاه حسيني به همراه سيد علاالدين حيدري مشاور و معين استاندار در شهرستان هاي اورامانات بمنظور بازديد و بررسي مشكلات شهرستان ثلاث باباجاني در حوزه هاي مختلف وارد شهر ازگله شد.

در اين سفر معاون سياسي و امنيتي با  قدرداني از مردم شجاع و مرزدار ازگله از  ايثارگري هاي 8 سال دفاع مقدس  و حمايت هاي مردم اين منطقه از نظام و دولت تجليل كرد.

وي با اشاره به بيان شرايط خاص حاكم بر كشور در چند سال گذشته اظهار داشت: دولت يازدهم توانست با تدبير اين شرايط سخت را تسهيل نموده و تورم بالاي 40 درصد را  به يك تورم تك رقمي كاهش دهد.

شاه حسيني در ادامه به اهميت حضور حداكثري در انتخابات پرداخت و ضمن تاكيد بر بيطرفي مجريان انتخابات در برگزاري انتخابات پيش رو از مردم خواست با انتخاب آگاهانه و اصلح خود به پيشرفت ايران اسلامي كمك كنند.

در اين مراسم كه  اكبري فرماندارثلاث باباجاني و جادريان بخشدار ازگله نيز حضور داشتند معتمدين٬ دهياران و اعضاي شوراي شهر ازگله به بيان مشكلات و مسائل موجود پرداختند.

در اين مراسم طرح هايي از قبيل آبرساني به 33 روستا در قالب طرح انتقال آب ماميشان٬ طرح ساماندهي سوخت مرزنشينان كه مردم مرزدار از منافع آن منتفع مي باشند و چندين طرح 
ديگر مورد بررسي قرار گرفت.

در اين سفر پروژه جدول گذاري شهرك جديد ازگله با متراژ3100 متر مربع توسط دكتر شاه حسيني كلنگ زني شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار