به قلم رسول مرادی فعال رسانه ای و تحلیلگر
کد خبر: ۴۲۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 09 May 2017
رفته رفته به 29 اردیبهشت نزدیک و نزدیکتر می شویم.
روزی که در آن قرار است ملت بزرگ ایران اسلامی آزمون بزرگ دیگری را رقم بزند و این بار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پشت سر بگذارد.
در این بین اما دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بازهم از مدتها پیش و با بکارگیری ابزارهای فراوان و به ظاهر پیش رفته اش مانند رسانه های متعدد و سرویس‌های جاسوسی و جهنمیشان با تمام توان سعی می کنند تا بر این انتخابات مهم و پراثر، تاثیر منفی گذاشته و چالش ساز شوند.
دشمنان و کینه توزان از انقلاب که همواره از هیچ تلاشی برای دلسرد کردن مردم بابصیرت و انقلابی ایران برای حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب و بویژه انتخابات دریغ نکرده اند بار دیگر و از مدتها قبل با شگردهای مختلف درصدد هستند تا با ناکارآمد نشان دادن مسئولان نظام و سیاه نمایی فراوان تا حد ممکن مردم را از حضور گسترده در پای صندوق های رأی بازدارند.
این در حالیست که بنا بر آمارهای موجود میزان مشارکت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخاباتهای مختلف همواره بیش از 70 درصد بوده است و این میزان مشارکت گسترده که نشان از عشق و علاقه مردم شایسته و شهید پرور ایران پرافتخار به مملکت ، انقلاب و سرنوشتشان است باعث حیرت جهانیان و بغض دشمنان قسم خورده آن شده است .
از سوی دیگر کشورهایی که ادعای به اصطلاح دموکراسی را در دنیا دارند و شعار کر کننده مردم سالاری را سر می دهند در بیشتر انتخاباتهای آنان میزان مشارکت شهروندانشان کمتر از 50 درصد است.
شکی نیست که ملت مؤمن و آگاه ایران اسلامی بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور حداکثری و پرشور و پرشعور خود در انتخابات 29 اردیبهشت دشمنان انقلاب اسلامی را همچون گذشته ناامید کرده و توطئه‌های ناجوانمردانه شان را خنثی می کنند.
مردم بصیر ایران بخوبی می دانند که دشمنان انقلاب، دلسوز کشور نیستند و با چهره دایه مهربانتر از مادر وارد میدان شده اند و حضور پرشکوه در پای صندوق های رأی توهم اختلاف افکنی قومی ، مذهبی و جناحی حاسدان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را در هم می شکند.
البته مردم بزرگ ایران بزرگ با درک حساسیت و اهمیت جایگاه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مدیریت امور جامعه نیز تمام دقت خود را به خرج خواهند داد تا با انتخاب نامزدهای اصلح ، زمینه رشد بیشتر کشور در بخش‌های گوناگون را فراهم کنند و آنان به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب از مسئولانی که موفق می شوند اعتماد مردم را به خود جلب کنند انتظار دارند تا با اتکاء به توان بسیار قابل توجه داخلی و استفاده بهینه از سرمایه های ارزنده انسانی و خدادادی کشور ، برنامه‌ریزی دقیق و اتکال به خدای بزرگ خدمات برجسته و در شأن مردم شایسته آن را بویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال ارایه دهند و ایران عزیز را در همه عرصه‌ها به قله افتخار برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار